Comanda minima pe site este 150 lei.
Preturile afisate pe site sunt exprimate in lei si contin TVA, preturile nu includ taxa de transport si ramburs.
Livrarea se face prin curier, la adresa, ziua si intervalul orar oferite de dvs.
Plata se face ramburs si se efectueaza integral la livrarea comenzii.
Inainte de livrare veti fi contactat telefonic de catre angajatul firmei de curierat.
Pentru o mai buna optimizare a livrarilor prin curier va rugam sa ne comunicati intervalul de timp in care puteti fi gasit la adresa de livrare.
Metode de livrare
1. CURIER BUCURESTI
- Transport GRATUIT la comanda mai mare de 150 lei
- La comanda mai mica de 150 lei, transportul si rambursul este suportat de cumparator.
2. CURIER ALTE LOCALITATI
La comanda mai mare de 300 lei, transportul este GRATUIT, in limita ariei de acoperire si deservire fara kilometri suplimentari. Lista localitatilor fara km suplimentari poate fi consultata pe site-ul http://www.fancourier.ro/tools/retea/localitati-deservite-fara-km-suplimentari/.
La comanda mai mica de 300 lei, transportul si rambursul este suportat de cumparator.
Pretul transportului se calculeaza in functie de greutatea coletului, ramburs si localitate.
Conditii de livrare
In maxim 3 zile lucratoare de la efectuarea comenzii on-line veti fi contactat telefonic sau pe e-mail, pentru confirmarea comenzii.
Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In unele situatii se poate intâmpla ca stocul la anumite produse din comanda tocmai s-a epuizat. In acest caz clientului i se va cere sa renunte la acel produs sau i se va propune un alt produs asemanator si se va continua procesarea comenzii. Culorile fotografiilor produselor pot sa difere in functie de setarile monitorului dvs.
Daca doriti anumite specificatii puteti sa le mentionati la finalizarea comenzii .
In cazul in care nu raspundeti la telefon atunci cand angajatul magazinului va suna pentru confirmare si nu ne contactati in urmatoarele 24 de ore, comanda va fi anulata.
REZERVAREA DE PRODUSE SE FACE DOAR DACA SE VA ACHITA IN AVANS, IN CONTUL FIRMEI, CONTRAVALOAREA COMENZII SI A TAXELOR DE TRANSPORT, DACA SE APLICA.
In cazul unui retur (colet livrat si neridicat) se pot lua urmatoarele decizii:
- solicitarea platii in avans a viitoarelor colete
- solicitarea platii tuturor cheltuielilor aferente livrarii anterioare
- refuzul de a mai livra colete catre persoana respectiva
Conditii de retur
Nu se accepta returul produselor alimentare si non-alimentare conform art. 10 alin c din OUG 130/ 2000(consumatorul nu poate returna produse distinct personalizate, precum si produse care, prin natura lor, se pot degrada ori deteriora rapid) atata timp cat au fost respectate conditiile Legii 150/ 2004 privind siguranta alimentelor.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara urme de utilizare, spalare, murdarire, etc).
OG nr.130/2000, art.7 alin.1 prevede: 'consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor'.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi tip de transport cu care s-a efectuat expedierea.
Returnarea se face numai dupa notificarea in scris si primirea acordului de retur.
Societatea va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile de la data primirii coletului returnat.
Nu se primesc colete retur cu plata ramburs, contravaloarea produselor fiind achitata prin mandat postal sau prin virament bancar.
In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de catre firma noastra.
MEDITERANEA.ro este doar magazin online, astfel livrarea produselor se face la adresele specificate de clienti.