Politica de confidentialitate si cookies

Ce sunt cookies?

Majoritatea website-urilor stochează cantităţi mici de informaţii despre activitatea dumneavoastră pe acel website. Aceste informaţii apar sub forma unui fişier text, cunoscut drept cookies. Acesta este stocat pe computerul dumneavoastră personal.

Pentru a vă oferi cea mai bună experienţă, website-ul nostru funcţionează optim având cookies activate. Acestea ne permit să vă recunoaştem în momentul în care vă reîntoarceţi pe site, să indentificăm şi să rezolvăm erorile - oferindu-vă o experienţă mai personală, într-un timp foarte scurt.

Contin Cookie-urile date personale?

Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet.

Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site?

O vizita pe acest site poate plasa cookie-uri in scopuri de:
Cookie-uri de performanta a site-ului Cookie-uri de analiza a vizitatorilor Cookie-uri pentru publicitate Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate

Următoarele cookies de tipul 4 sunt folosite în acest website:

google.com
facebook.com

Protectia datelor

Societatea REVITAROM OILS SRL, in calitate de operator de date cu caracter personal, se obliga sa ia urmatoarele masuri pentru a asigura securitatea prelucrarilor de date cu caracter personal
 
1.UTILIZATORII
Utilizatorii care au acces la baza de date a informatiilor cu caracter personal sunt doar persoane din conducerea unitatii si din departamentul administrativ (director general si asistent manager), fiecare dintre acestia acceseaza baza de date cu propriul nume de cont -UNIC- si parola alfanumerica (iar in cazul a maxim 5 introduceri gresite ale parolei contul se blocheaza conform setarilor serverului de acces).
Toti utilizatorii sunt obligati sa pastreze confidentialitatea datelor la care au acces, iar la fiecare terminare de sesiune in baza de date vor inchide sesiunea. In cazul in care unul sau mai multi utilizatori sunt
revocati din diverse motive conturile de acces se suspenda automat.
 
Orice utilizator care primeste un cod de identificare si un mijloc de autentificare va pastra confidentialitatea acestora si va raspunde in cazul in care incalca protocolul.
Administrarea si gestionarea conturilor de utilizator se fac doar de directorul general, in calitate si de administrator al societatii. Acesta poate autoriza anumiti utilizatori pentru a revoca sau a suspenda un cod de identificare si autentificare, daca utilizatorul acestora si-a dat demisia ori a fost concediat, si-a incheiat contractul, a fost transferat la alt serviciu si noile sarcini nu ii solicita accesul la date cu caracter personal, a abuzat de codurile primite sau daca va absenta o perioada de maxim 3 luni. Accesul utilizatorilor la bazele de date cu caracter personal efectuate manual se va face pe baza unei liste apro-bate de conducerea REVITAROM OILS SRL..
 
2.Accesul
Utilizatorii acceseaza datele cu caracter personal numai pentru indeplinirea atributiilor de serviciu;
Directorul general va avea optiuni de functionalitate: de administrare, introducere, prelucrare si salvare, iar asistent managerul doar optiunea de salvare, in ceea ce priveste actiunile aplicate asupra datelor cu caracter personal (scriere, citire, stergere), precum si procedurile privind aceste tipuri de acces, doar directorul general va avea un cont cu toate optiunile.
Programatorii sistemelor de prelucrare a datelor cu caracter personal nu vor avea acces la datele cu caracter personal. Operatorul va permite accesul programatorilor la datele cu caracter personal dupa ce acestea au fost transformate in date anonime. Compartimentul care asigura suportul tehnic poate avea acces la datele cu caracter personal pentru rezolvarea unor cazuri exceptionale. Pentru activitatea de pregatire a utilizatorilor sau pentru realizarea de prezentari se vor folosi date anonime.
 
3.Colectarea datelor
Operatorul desemneaza utilizatori autorizati pentru operatiile de colectare si introducere de date cu caracter personal intr-un sistem informational. Orice modificare a datelor cu caracter personal se poate face numai de catre utilizatori autorizati desemnati de operator. Sistemul informational va inregistra cine a facut modificarea, data si ora modificarii, iar istoricul se va pastra pentru minim 3 ani in sistem, inclusiv se va crea un modul Trash in care vor fi pastrate datele sterse, dar si drafts pentru datele modificate si istoricul modificarilor.
 
4.Executia copiilor de siguranta
O data la 3 ani  se vor executa copiile de siguranta ale bazelor de date cu caracter personal, precum si ale programelor folosite pentru prelucrarile automatizate. Doar directorul general va executa aceste copii de siguranta. Copiile de siguranta se vor stoca in biroul directorului general, in fisete metalice cu sigiliu aplicat.
 
5.Computerele si terminalele de acces
Computerele si alte terminale de acces sunt instalate in birouri cu acces restrictionat. Suplimentar, computerele vor avea parole de acces. Daca pe ecran apar date cu caracter personal asupra carora nu se actioneaza pentru 30 de minute, sesiunea de lucru se va inchide automat. Marimea acestei perioade se determina in functie de operatiile care trebuie executate. Terminalele de acces NU sunt folosite in relatia cu publicul, deci nu sunt necesare masuri suplimentare in acest sens.
 
6.Fisierele de acces
Accesarea bazei de date cu caracter personal va fie inregistrata intr-un fisier de acces numit log la prelucrarile automate. Informatiile inregistrate in fisierul de acces vor fi:
- numele fisierului accesat (fisei);
- numarul inregistrarilor efectuate;
- tipul de acces;
- codul operatiei executate sau programul folosit;
- data accesului (an, luna, zi);
- timpul (ora, minutul, secunda).

Pentru prelucrarile automate aceste informatii vor fi stocate intr-un fisier de acces general sau in fisiere separate pentru fiecare utilizator. Orice incercare de acces neautorizat va fi, de asemenea, inregistrata. Fisierele de acces vor fi pastrate minim 2 ani, pentru a fi folosite ca probe in cazul unor investigatii. Daca investigatiile se prelungesc, aceste fisiere se vor pastra atat timp cat se va considera necesar. Fisierele de acces vor face posibila identificarea de catre operator a persoanelor care au accesat date cu caracter personal fara un motiv anume, in vederea aplicarii unor sanctiuni sau a sesizarii organelor competente.
 
7.Sistemele de telecomunicatii
Operatorul va face periodic controlul autentificarilor si tipurilor de acces pentru detectarea unor disfunctionalitati in ceea ce priveste folosirea sistemelor de telecomunicatii. Sistemul de telecomunicatii va fi creat astfel incat datele cu caracter personal sa nu poata fi interceptate sau transmise de oriunde. Prin sistemele de telecomunicatii se vor transmite numai datele cu caracter personal strict necesare.
 
8.Instruirea personalului
In cadrul cursurilor de pregatire a utilizatorilor operatorul va face informarea acestora cu privire la prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, la cerintele minime de securitate a prelucrarilor de date cu caracter personal, precum si cu privire la riscurile pe care le comporta prelucrarea datelor cu caracter personal, in functie de specificul activitatii utilizatorului. Utilizatorii care au acces la date cu caracter personal vor fi instruiti de catre operator asupra confidentialitatii acestora si vor fi avertizati prin mesaje care vor aparea pe monitoare in timpul activitatii. Utilizatorii sunt obligati sa isi inchida sesiunea de lucru atunci cand parasesc locul de munca.
 
9.Folosirea computerelor
Pentru mentinerea securitatii prelucrarii datelor cu caracter personal (in special impotriva virusilor informatici) operatorul va lua masuri care vor consta in:
a)interzicerea folosirii de catre utilizatori a programelor software care provin din surse externe;
b)informarea utilizatorilor in privinta pericolului privind virusii informatici;
c)implementarea unor sisteme automate de devirusare si de securitate a sistemelor informatice;
d)dezactivarea, cand este posibil, a tastei "Print screen", atunci cand sunt afisate pe monitor date cu caracter personal, interzicandu-se scoaterea la imprimanta a acestora.
 
10.Imprimarea datelor
Scoaterea la imprimanta a datelor cu caracter personal se va realiza numai de catre directorul general. Iar distrugerea lor se va face cu un tocator de hartie.
 
Toate aceste masurile tehnice si organizatorice au rolul de a proteja datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii,modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat.
 

Sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare pentru crearea facturii pentru produsele comandate. Refuzul dvs. determină anularea comenzii.